

Hennan ja KuhisJennin ja minut Traconissa tapaatte sitten jos pöytiä kiertelette, antakaa säälistä 10 snt eiku


he ovat tuollaisia hahmoja he_hee ü
-kun -lisäyksestä on tullu joku mun lempijuttu ahaa, kaikki on esim. paska-kuneja tjsp
lauantai, 9. heinäkuu 2011


Hennan ja KuhisJennin ja minut Traconissa tapaatte sitten jos pöytiä kiertelette, antakaa säälistä 10 snt eiku


he ovat tuollaisia hahmoja he_hee ü
-kun -lisäyksestä on tullu joku mun lempijuttu ahaa, kaikki on esim. paska-kuneja tjsp
Pirta tekee/yrittää tehä sarjisblogia! koska se on kivaa vaik oon huono heh voi vittu.
auetkoon kuiva elämäni teille.
Kommentit