....njah ownattiin keskellä yötä Hennan kanssa tän biisin kertosäe-koreografia! (1:00 ->) koska muuta ei osatakaan hehz

 

 

SIT KUPLI ja olen materianhimoinen jotenka....

 

ostin ekat Weed-figuurit ja olin paiseissa et HYI TULEE KUITENKI KAIBUTSU TAI KAMAKIRI mut hähää Akame ja Kyoushiro ♥ SAATANAN RUMIAHAN NUO FIGUURIT ON mut nyt voin kuulkaas kuulua kerääjien kerhoon kuulkaas kuulkaas

IHANA MELINDA JALOSYDÄN RAFAELINTYTÄR-SPARKLEDOG ♥ (sulocoleoptera.deviantart.com/)

PIÄNLEHTII!!!!!!!! (Muura ja Peuta) oisin varmaan hankkinu enempiki luettavaa jos en ois ollu niin.... krääsänahne...... voih

ALMOND CRUSH- JA LITSI-POCKYJA ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; AAAAAAAAAAAAAAAAH niin vitun hyviä

Nintendogs-mäyräkoira puhelimeen killumaan.............. se oli alun perin kokoruskea, muttaku minun Rikulla (mäyräkoira-staffordshirenbullterrieri-sekotus) on tommonen vähän jo ajan harmauttama mutakuono niin modasin sitä vähän kotona hihi (vittu kamera tarkens korvaan, aha....)

Henna hankki mulle RIUKUN ja Lightin ;--------------------; he ovat kovin hienoja voeh ja vittukun äLperöitä ei ollut, kaikki ahneet olivat varmasti kaikki vieneet

 

VIELÄ JONAIN PÄIVÄNÄ määkin oon kuulkaa iso kiho ja nyysin teiltä kaikki rahat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! no ei, huijasin, koska musta tulee isona ilotyttö. (mietittiin kyllä Hennan kanssa että tehään ite hienompia Hopsu- ja Weed-figuureita ja myydään ne TÖRKEISIIN HINTOIHIN jossain synkillä kujilla)

 

 

 

ÄPTJÄPTJÄPTJÄPTJÄPTJÄPTJÄPTJÄPTJÄPTJÄPTJÄP